Met duizenden agenten en honderden professionals in ons bestand, is het logisch dat er op elk willekeurig moment vacatures openstaan. Via deze pagina ontdek je dit vacature-aanbod. Verdiep je in de vele afdelingen en functies die wij bieden. In welke afdelingen en vacatures voor het contactcenter ben jij geïnteresseerd?
Bij customer service vertegenwoordig je het merk van onze opdrachtgever. Voorbeelden van die merken zijn Samsung, bol.com en Ziggo. Telefonisch, via chat, WhatsApp, social media of e-mail beantwoord je vragen en los je problemen op. Het doel van de interactie? Ervoor zorgen dat klanten een prettige, positieve ervaring met dat merk hebben.
Lees meerBen jij een echt mensenmens? Motiveer en overtuig je graag? Maak van jouw talent je werk bij Teleperformance. Als commercieel agent beantwoord je inbound gesprekken van klanten die vragen over hun producten hebben, of een nieuwe dienst af willen nemen. Jij geeft advies op maat en verkoopt de beste oplossing voor die klant. Ook verzorg je administratieve taken.
Lees meerEen van onze afdelingen is sociale media. Steeds meer bedrijven zien het nut in van sociale media. Een goede, digitale service via Facebook, Instagram, WhatsApp of YouTube is niet alleen klantvriendelijk, maar kan ook potentiële klanten overtuigen om over te stappen. Je beantwoordt algemene vragen over een product of specifieke vragen over een bestelling. Ook probeer je klachten om te buigen tot een positieve ervaring.
Lees meerAan de hand van de bedrijfsdoelen bepaalt het managementteam de strategie en de bijbehorende actieplannen. Digitale transformatie en investeren in medewerkers en hun tevredenheid en succes speelt hierbij een grote rol.
Lees meerDe grootste afdeling van Teleperformance is Client operations. Hier werken o.a. de agenten en hun supervisors. Onze opdrachtgevers, zoals Wehkamp en Tele2, en hun klanten staan op deze afdeling centraal. De beste service is wat telt!
Lees meerHier recruteren en selecteren wij de juiste mensen voor de verschillende afdelingen en vacatures. We kijken hiervoor niet alleen naar de wijde wereld, maar ook naar onze eigen talent pool.
Lees meer
Voor veel functies, waaronder natuurlijk de contactcenterjobs, stellen wij zelf het trainingsmateriaal op. Dat materiaal brengt jouw collega’s niet alleen professionele vaardigheden bij; het stimuleert ook hun persoonlijke ontwikkeling. Op deze afdeling hou jij je bezig met de samenstelling van documentatie en bereid jij de opleidingen voor. Wil jij deel worden van deze afdeling?
Lees meerDe afdeling Workforcemanagement (WFM) plant het werk zo in, dat het aantal beschikbare medewerkers bij het werkaanbod past. Voor deze afdeling volgen we de vraag van onze klanten op en staan we ter beschikking wanneer zij daar nood aan hebben.
Lees meerDe afdeling Human resources is verantwoordelijk voor alle personeelszaken binnen Teleperformance. De HR-advisors stellen het personeelsbeleid op en houden toezicht op naleving van arbeidsvoorschriften en –wetgeving. Daarnaast ondersteunen ze bij verzuim en verloop en zijn ze het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en managers voor het beheer van relaties, interne mobiliteit, opleiding en vorming.
Deze afdeling binnen Teleperformance bestaat uit personeel-, payroll- en urenadministratie. Deze afdeling zorgt onder andere voor de arbeidsovereenkomsten, salarisbetaling en controleert de urenadministratie.
Deze afdeling zorgt ervoor dat de kantoren, technische installaties en voorzieningen veilig en comfortabel zijn en blijven. In deze afdeling werken onder andere offcie managers en receptie-collega’s. Ook voor de thuiswerkers verzorgt deze afdeling de apparatuur en de levering ervan.
Goede resultaten behalen én verbeteren: daar houdt de afdeling Continuous improvement zich mee bezig. KPI’s en projectmanagement zijn hier aan de orde van de dag.
Grip op het budget, investeringen en uitgaven: dat heeft de afdeling Finance & control. Hier werk je nauw samen met het managementteam. Het doel? Een gezonde en solide bedrijfsvoering.
Alle medewerkers van Teleperformance maken intensief gebruik van ICT-oplossingen. Op deze afdeling ben jij hun hulplijn voor software- en hardwareproblemen.
De afdeling IT-development implementeert de (communicatie)technologie binnen Teleperformance. Je ontwikkelt interne webapplicaties en helpt mee bij de datatransformatie.
Alle data die Teleperformance behandelt, moet veilig zijn. Security & compliance zorgt ervoor dat we, op het gebied van informatiebeveiliging, de letter van de wet volgen.
Een vlotte communicatie, daar zorgt deze afdeling voor. Als communicatieprofessional ontwikkel je de teksten of het grafisch ontwerp voor de interne publicaties, zoals het TP Magazine en de nieuwsbrief.
Alle gegevens en statistieken komen bij elkaar op de afdeling Reporting & datamanagement. De cijfervreters op deze afdeling draaien rapporten uit, signaleren belangrijke ontwikkelingen en zijn een onmisbare informatiebron voor het managementteam.
Wat gebeurt er op de markt? In welke branches liggen kansen en waar zien we uitdagingen? De afdeling Business development houdt trends nauwlettend in de gaten en neemt ze mee in de propositie van Teleperformance.