Veelgestelde vragen

Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Deze hebben we met de bijbehorende antwoorden op een rijtje gezet. Wellicht staat jouw vraag er ook tussen!

Veelgestelde vragen

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?

De arbeidsvoorwaarden kun je vinden op deze pagina en worden vermeld in de vacaturetekst.

Krijg ik een vast contract?

Ja! Vanaf dag 1 is het mogelijk om een vast contract te krijgen bij TP België.

Hoe lang duurt de proeftijd?

In de meeste gevallen geldt een proeftijd van 1 maand.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Mail dan even naar recruitment@be.teleperformance.com. Afhankelijk van je vraag nemen we uiterlijk binnen 5 werkdagen contact met je op.

Kan ik parttime werken?

Bij de meeste vacatures is het niet mogelijk om parttime te werken. In de vacaturetekst staat het aantal uren vermeld dat je kunt werken. In het vacatureoverzicht kun je zoeken naar parttime vacatures door aan te geven of je parttime of fulltime wilt werken.

Moet ik ook tijdens de feestdagen werken?

Het kan voorkomen dat je ook tijdens de feestdagen moet werken. De recruiter kan tijdens het gesprek vertellen hoe dit zit bij de vacature waarop je hebt gesolliciteerd.

 

Moet ik ook in ’s avonds en in het weekend werken?

Bij veel vacatures is beschikbaarheid in de avond en in het weekend vereist. In de vacaturetekst staat vermeld op welke dagen en tussen welke tijd het klantcontact wordt afgehandeld.

Krijg ik een opleiding aangeboden?

Ja, als je bij ons start als Contactcenter Agent neem je deel aan het onboarding programma waarin je alles leert over Teleperformance. Ook maak je meteen kennis met je nieuwe collega’s. Daarnaast krijg je een betaalde training aangeboden waarin je alles leert over het merk waarvoor je gaat werken.

Vanaf welke leeftijd mag ik bij Teleperformance werken?

De minimale leeftijd om bij ons te werken is 18 jaar.

Er staat geen passende vacature op jullie website, en nu?

Geen zorgen! We zoeken geregeld nieuwe collega’s, houdt daarom elke week onze website in de gaten.

Met wie kan ik contact opnemen over een specifieke vacature?

Heb je een vraag over een specifieke vacature dan kun je contact opnemen via recruitment@be.teleperformance.com.

Hoe weet ik of ik nog kan solliciteren op de vacature?

Zolang de vacature op onze website staat, kun je solliciteren.

Hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg op mijn sollicitatie?

Als jouw profiel voldoende aansluit op de functie-eisen neemt één van onze recruiters binnen 5 werkdagen contact met je op. Wanneer er onvoldoende raakvlakken zijn met het functieprofiel dan ontvang je daarvan bericht per e-mail.

Hoe weet ik of mijn sollicitatie goed is ontvangen?

Na het versturen van je sollicitatie ontvang je direct een ontvangstbevestiging per e-mail. Dit betekent dat we jouw sollicitatie goed hebben ontvangen. Heb je de ontvangstbevestiging niet ontvangen? Check dan je ongewenste e-mail.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Ja, Teleperformance beschermt jouw recht op privacy. Alle informatie die je ons geeft, bewaren we volgens de wettelijke bepalingen en wordt in geen geval aan derden doorgegeven. Lees hier meer over in onze privacyverklaring.

Solliciteren bij Teleperformance, hoe werkt dat?

Al onze vacatures vind je in het overzicht op onze website. Solliciteren doe je eenvoudig online door het sollicitatieformulier in te vullen en je CV mee te sturen. In sommige gevallen is een motivatiebrief verplicht. Sollicitaties per e-mail en post worden niet in behandeling genomen.

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Geen probleem. Onze Talent Acquisition Specialisten staan voor je klaar. Laat het ons weten en wij komen er bij je op terug.

Man - laptop + hoofdtelefoon