Werk als trainer binnen Talent development

De afdeling Talent development faciliteert het leerproces en de ontwikkeling binnen Teleperformance. Op deze afdeling zijn onder andere de trainers, management trainers en e-learning developers werkzaam. Zij dragen bij aan een positief leerklimaat binnen Teleperformance. Voor veel functies, waaronder natuurlijk de contactcenter-banen, produceert de afdeling learning and development zelf het trainingsmateriaal en geven ze trainingen. Dat brengt onze collega’s niet alleen professionele vaardigheden bij; het stimuleert ook hun persoonlijke ontwikkeling.

Wat doet een trainer?

Bij Teleperformance ben je als trainer een expert op het gebied van leren en ontwikkelen. Je geeft onder andere trainingen, workshops en webinars aan contactcenteragenten. Dit kunnen trainingen zijn aan nieuwe collega’s, maar ook trainingen aan collega’s die al langer in dienst zijn. 

De taken van een trainer

  • Bij Teleperformance stimuleren we het leerproces en de ontwikkeling. Dit zorgt voor een positief leerklimaat. Een baan bij Teleperformance is immers een baan met (door)groeimogelijkheden. 
  • De trainingen die je geeft, zijn interactief waardoor je de deelnemers in hun leerproces  begeleidt en ondersteunt. 
  • Je begeleidt het groepsproces en speelt flexibel in op de gebeurtenissen en ontwikkelingen binnen de groep. 
  • Je geeft feedback aan de kandidaten, bewaakt de voortgang van het leerproces en analyseert de resultaten. 

Bovendien ben jij de schakel tussen de afdeling talent development en client operations.

Bij wie past een baan als trainer?

Als trainer bij Teleperformance ben jij toegankelijk. Je kan goed omgaan met collega’s van verschillende nationaliteiten, achtergronden en kennisniveaus. Je beschikt over uitstekende interpersoonlijke competenties, zoals bijvoorbeeld collegialiteit, geduld, samenwerken en luisteren. Je bent in staat om mensen aan je te binden en voor je te winnen. Met jouw didactische vaardigheden weet je als geen ander in te spelen op de groepsdynamiek. Op die manier creëer je vertrouwen, structuur en een positief leerklimaat binnen jouw training. 

Talent development begint bij het team

Je werkt vanuit de behoefte van de medewerkers, de klanten en de organisatie Teleperformance. Je analyseert resultaten en vertaalt signalen door naar concreet en veranderbaar gedrag. Deze concrete werksituaties en leerdoelen vormen de de basis van jouw gerichte opleidingsinterventies. Je hebt met jouw trainingen en coachings een directe invloed op de prestaties en tevredenheid van de medewerkers. Je levert hiermee een grote bijdrage aan het werkgeluk en zelfvertrouwen van de collega’s binnen Teleperformance.

Waarom werken bij Teleperformance?

Teleperformance is een wereldwijde organisatie die samenwerkt met de meest gewaardeerde merken ter wereld. Ons team van klantcontactexperts hebben jaarlijks miljarden unieke interacties wereldwijd. Krijg jij energie van het contact met mensen? Bij Teleperformance werk je in een informele, gezellige sfeer. De uitstekende arbeidsvoorwaarden koppelen we aan voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?

Teleperformance maakt een stormachtige groei door. Daarom zijn wij constant op zoek naar gemotiveerde, enthousiaste medewerkers, variërend van contactcenteragenten tot specialisten als trainers. Wij ondersteunen jou in je ambities en moedigen je aan jouw vaardigheden te ontplooien. Als trainer kan je doorgroeien naar een functie hogerop, maar ook naar een functie op een andere afdeling. Dat kan binnen jouw vestiging, een andere vestiging, of zelfs in het buitenland. De mogelijkheden zijn oneindig!

Ontdek jouw mogelijkheden