Over ons bedrijf

GPTW-certificering

Begin dit jaar hebben wij het Great Place To Work-onderzoek gedaan binnen onze organisatie. Met blijdschap delen wij mee dat we de GPTW-certificering hebben gehaald. Daar zijn we ontzettend trots op! We zijn iedereen dankbaar voor alle betrokkenheid en alle inzet, samen maken we die Great Place To Work! Uiteraard gaan we ook aan de slag met de feedback uit het onderzoek, waardoor we Teleperformance nog verder kunnen verbeteren.

 

Oprichting Teleperformance

Al meer dan 40 jaar verbindt Teleperformance, de wereldleider in customer experience management, klanten met ‘s werelds meest succesvolle bedrijven. De diensten van Teleperformance combineren menselijk contact en geavanceerde technologie om buitengewone klantervaringen te leveren. Hoewel technologie nieuwe en flexibele manieren van werken creëert, blijven onze interactie-experts toegewijd aan het creëren van unieke contactmomenten door empathie, communicatievaardigheden en een drive om het mogelijk te maken.

Onze waarden

Diversiteit

Over ons bedrijf is er een ding geweten: we hebben een grote diversiteit in opleidingsachtergrond, afkomst, leeftijd en doel om te werken. Ook ons werk is divers, of dat nu vanuit huis is of op kantoor. Een ding hebben wij gemeen: We werken bij Teleperformance met passie. #PeopleofTP

Mogelijkheden

We werken om het verschil te maken in het leven van mensen, elke dag opnieuw. Dit biedt mogelijkheden voor onze collega’s. Mogelijkheden in bijvoorbeeld persoonlijke ontwikkeling of doorgroei in functie. Het biedt ook mogelijkheden voor onze klanten en opdrachtgevers. Doordat we het juiste antwoord geven via het juiste kanaal, op het juiste moment. #WijZijnTeleperformance

Vriendschap

We werken bij Teleperformance met collega’s, die vrienden worden. Bij Teleperformance ontstaan vriendschappen voor het leven. We staan klaar voor elkaar, luisteren naar elkaar, zorgen voor elkaar en bedanken elkaar. #TPFamily

Each interaction matters

Iedere menselijke interactie is een mogelijkheid om te bouwen aan een onderlinge relatie en daarmee het onderlinge vertrouwen, zowel tussen medewerker en klant, als tussen organisatie en medewerkers, en collega’s onderling. Wij werken om het verschil te maken in het leven van mensen iedere dag.

High Tech - High Touch

Technologische ontwikkeling heeft een steeds grotere impact op ons dagelijkse leven. Ook contactcenters maken een grote ontwikkeling door. Daar waar chatbots en artificial intelligence ook bij Teleperformance snel veel terrein winnen en voorzien in groter gemak en verkorte snelheid, blijkt uit onderzoek dat het overgrote deel van klanten een menselijke interactie belangrijk blijft vinden op het moment dat de technologie zich verder ontwikkelt.

De menselijke interactie tussen klant en organisatie zorgt voor emotionele binding en geeft invulling aan het onderscheidende vermogen ten opzichte van concurrerende organisaties. Het aanbrengen van nuance, het tonen van passie en inlevingsvermogen onderscheidt de mens van de machine. Wij geloven dat het de kunst is om de passende balans te vinden tussen automatisering en de menselijke interactie (high tech, high touch) en dat de focus op het welzijn en de ontwikkeling van onze medewerkers ze in staat stelt om deze menselijke interactie zo goed mogelijk vorm te geven.

TP voor de vrienden

Over ons bedrijf: Teleperformance Group 

Teleperformance is in 1978 opgericht in Frankrijk door Daniel Julien. In de afgelopen 42 jaar is Teleperformance uitgegroeid tot wereldwijde marktleider. In bijna 80 landen van de wereld en in 265 talen en dialecten verbinden we onze ruim 700 klanten, merken en mensen met elkaar.

We gebruiken naast het telefonische contact verschillende andere communicatiekanalen, zoals chat, messaging en mail. Deze omnichannelmogelijkheden zorgen ervoor dat we jaarlijks met 40% van de wereldpopulatie in contact zijn. Meer dan 50% van ’s werelds meest waardevolle merken zijn klanten van Teleperformance, waaronder Microsoft, Google, Mastercard, Samsung en BMW.

Teleperformance Benelux en Suriname 

Teleperformance is sinds 1993 actief in Nederland en gestart in Haarlem door Norbert van Liemt, toen nog onder de naam PerfectCall BV. PerfectCall was een outbound center dat zich richtte op telefonische acquisitie. In 2000 is PerfectCall BV verkocht aan de Teleperformance groep en Norbert van Liemt is tot op de dag van vandaag aangebleven als onze CEO.

De eerste jaren bestond onze dienstverlening enkel uit telefonische acquisitie. in 1995 verhuisde de organisatie naar Zoetermeer en fuseerde in 2004 met een vestiging in Tilburg, die ook haar wortels had in outbound projecten.

Toen er sprake kwam van het bel-me-niet-register, heeft Teleperformance haar strategie drastisch aangepakt en een ommezwaai gemaakt naar klantgerichte activiteiten. Met een focus op de groei van de ISP (Internet Service Provider) markt. De daaropvolgende jaren heeft Teleperformance zich zeer sterk ontwikkeld op het gebied van klantenservice en retentie voor de e-commerce markt en richt zich nu op het uitbreiden van haar focus op onder andere de utilities en healthcare markt. Door continue scherp te zijn op de marktontwikkelingen in verschillende sectoren realiseren wij groei en werkgelegenheid. Wil je meer weten over ons bedrijf? Neem dan contact op met ons. We helpen je graag verder!

Wij werken o.a. voor:

Over ons bedrijf: alle locaties

In 2007 heeft Teleperformance de Twenty4Help groep overgenomen. Hiermee is er vanuit onze locatie in Maastricht ook ervaring en kennis aan het portfolio toegevoegd. Gaandeweg heeft Teleperformance nieuwe vestigingen geopend in Zoetermeer (2e vestiging), Utrecht en Zwolle. Vandaag heeft Teleperformance 6 vestigingen in Nederland, 1 vestiging in Suriname en sinds begin 2022 haar eerste vestiging in België, Antwerpen-Berchem.

Bekijk alle locaties

Offshore

In 2015 is een offshore locatie in Paramaribo geopend, welke onder directe verantwoordelijkheid valt van Teleperformance Benelux. Met deze vestiging kan Teleperformance haar concurrentiepositie op de Nederlandse markt verder versterken door een hoge kwalitatieve dienstverlening tegen lagere tarieven, dankzij het tijdsverschil zelfs tot diep in de nacht. Dus op alle tijdstippen wanneer veel consumenten graag contact hebben met leveranciers.

Vacatures in Suriname

Thuiswerken

In 2016 startte Teleperformance met de Work at Home Agent; medewerkers die vanuit huis de klant bedienen en daarmee een beter werk- en privébalans ondervinden. Voor Teleperformance zorgt het ook voor flexibiliteit.

Thuiswerk vacatures

Waar maak jij het verschil?

Customer Service

Client operations

Learning & Development

Recruitment

Work Force Management

#PeopleofTP

Wat maakt ons Teleperformance?