TP is sinds 1993 actief in Nederland en gestart in Haarlem door Norbert van Liemt, toen nog onder de naam PerfectCall BV. PerfectCall was een outbound center dat zich richtte op telefonische acquisitie. In 2000 is PerfectCall BV verkocht aan de TP groep en Norbert van Liemt is tot op de dag van vandaag aangebleven als onze CEO.
De eerste jaren bestond onze dienstverlening enkel uit telefonische acquisitie. in 1995 verhuisde de organisatie naar Zoetermeer en fuseerde in 2004 met een vestiging in Tilburg, die ook haar wortels had in outbound projecten.
Toen er sprake kwam van het bel-me-niet-register, heeft TP haar strategie drastisch aangepakt en een ommezwaai gemaakt naar klantgerichte activiteiten. Met een focus op de groei van de ISP (Internet Service Provider) markt. De daaropvolgende jaren heeft TP zich zeer sterk ontwikkeld op het gebied van klantenservice en retentie voor de e-commerce markt en richt zich nu op het uitbreiden van haar focus op onder andere de utilities en healthcare markt. Door continue scherp te zijn op de marktontwikkelingen in verschillende sectoren realiseren wij groei en werkgelegenheid. Wil je meer weten over ons bedrijf? Neem dan contact op met ons. We helpen je graag verder!