Van klantenservice medewerker naar Supervisor
De eerste stap op de ladder van succes is voor veel Teleperformance-medewerkers een baan als klantenservice medewerker. Agenten die voor een project (bijvoorbeeld Ziggo of Lenovo) werken en hogerop willen, kunnen het JUMP! Supervisor-programma volgen. Tijdens dit programma werk je aan je zelfregulerend vermogen, effectief leiderschap en communicatieve vaardigheden.
Als Supervisor leid jij een team van klantenservice medewerkers of tech support-agenten. Je coacht en evalueert jouw team om de doelstellingen te behalen. Je anticipeert en bent daarom proactief. Jouw succes wordt gemeten aan de hand van o.a. de operationele KPI’s en de tevredenheid van jouw agenten.
Een baan als Supervisor is lang niet de enige manier om lid van de Teleperformance-staf te worden, met alle gunstige arbeidsvoorwaarden van dien. Met keuze uit vele afdelingen kun je bij Teleperformance een stap doen in de richting van jouw passie, of juist opnieuw de aansluiting zoeken bij jouw studie-achtergrond.
Jouw carrièreverloop kan dus gaan lijken op dat van David Klos. Hij begon als agent, volgde na een tijdje het JUMP! Supervisor-programma en is momenteel Supervisor in Zwolle.