Onze klant is een welbekende Belgische supermarktketen die verschillende formules aan haar klanten biedt. Ze bieden een ruim assortiment met meer dan acht eigen-merkgamma’s en 20.000 kwaliteitsproducten tegen competitieve prijzen. Duurzaam ondernemen maakt deel uit van de dagelijkse werking en de commerciële missie van het merk: de klant stelt alles in het werk om mens en natuur op de eerste plaats te zetten.
De high fives, de positieve resultaten, de wij-kunnen-dit-momentjes en het gedurfde idee dat werkt: het start allemaal bij jou. Met jouw passie, behulpzaamheid en oog voor eenvoud stimuleer jij elke dag een gezonde en positieve levensstijl voor de klanten.
De missie van het Customer Care Departement is om de klanten ten alle tijde de juiste ondersteuning te bieden bij hun vragen. De verleende service heeft betrekking op de loyaliteitskaart, thuislevering (van order tot eventuele klachtenbehandeling) en Social Media behandeling.
Wat ga je doen?
Als klantenservice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je beantwoordt zowel telefonisch, als via e-mail, live chat en social media uiteenlopende vragen. Je behandelt een diversiteit aan vragen over status van bestelling(en), loyaliteitsprogamma, wijzigingen in contactgegevens en je levert de nodige nazorg wanneer er onverhoopt iets niet goed verlopen is. Uiteraard geven we je eerst zelf een uitgebreide training over de inhoud van het werk alvorens je klanten gaat helpen.
Wat bieden wij jou?
• Een vast contract vanaf dag één, zodat je met zekerheid kunt beginnen.
• Een aantrekkelijk brutomaandloon dat past bij jouw ervaring en kwaliteiten.
• Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag.
• 100% terugbetaling van jouw openbaar vervoerskosten.
• Een gezellig en hecht team.
Jouw profiel
• Je bent beschikbaar vanaf 3 November. Je start dan met een betaalde training van 3 dagen;
• Je bent 40 uur per week beschikbaar;
• Je bent flexibel inzetbaar; de openingstijden zijn maandag t/m vrijdag tussen 07:00 - 20:00 uur en zaterdag tussen 07:00 - 18:00. Incidenteel kan het ook voorkomen dat je op zondag of op feestdagen wordt ingepland;
• Je bent vlot in het Frans en Nederlands, zowel spreek- als schrijfvaardig;
• Heb je reeds ervaring binnen contactcenter? Dan is dit zeker een plus!