IT Servicedesk Medewerker

Terug naar overzicht
Brussel
Client Operations België
40 uur
Ben jij de perfecte kandidaat? Direct solliciteren

Bij Teleperformance draait alles om snelheid, betrouwbaarheid en veiligheid in onze IT-omgeving. Met een team van toegewijde IT-professionals zorgen wij ervoor dat collega’s altijd kunnen rekenen op een probleemloze digitale werkplek. Wil jij hieraan bijdragen en de IT-dienstverlening naar een hoger niveau brengen? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Over de functie
Als IT Servicedesk Medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen het IT Service Desk-team. Je biedt effectieve IT-ondersteuning aan collega’s en zorgt ervoor dat IT-problemen snel en efficiënt worden opgelost. Je werkt als 2e-lijns support, waarbij je IT-tickets afhandelt die niet door de 1e-lijn kunnen worden opgelost. Daarnaast draag je bij aan de optimalisatie van de desktopomgeving en het beheer van ITIL-processen zoals incident-, change- en asset management.

Omdat je zowel op onze locaties in Aalst als Sint-Truiden werkt, is het belangrijk dat je jou flexibel opstelt om te reizen tussen beide vestigingen.

Jouw taken en verantwoordelijkheden
• Ondersteunen van collega’s bij IT-vraagstukken met enthousiasme en klantgerichtheid
• Beheren en optimaliseren van de IT-omgeving, inclusief software- en hardware-installaties
• Coördineren van ITIL-processen zoals incident-, change- en problem management
• Signaleren en doorvoeren van verbeteringen binnen de IT-dienstverlening en serviceprocessen
• Analyseren van IT-problemen en uitvoeren van Root Cause Analysis (RCA) om herhaling te voorkomen
• Actieve rol spelen in IT-projecten en implementaties van nieuwe technologieën
• Proactieve communicatie bij verstoringen en updates over lopende IT-incidenten

Jouw profiel
• Je hebt reeds ervaring als IT Servicedesk Medewerker of in een vergelijkbare technische rol
• Ervaring met incidentmanagement, service requests en change management
• Technische kennis van Windows, macOS, Citrix en netwerkbeheer
• Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent klantgericht
• Proactieve houding en vermogen om zelfstandig problemen op te lossen
• Bereid om te reizen tussen Aalst en Sint-Truiden
• Jij bent vlot in de Nederlandse taal en hebt ook voldoende kennis van de Engelse taal

Wat bieden wij?
• Een dynamische functie binnen een informele organisatie
• Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
• Kansen om mee te werken aan
innovatieve IT-oplossingen en digitale transformatie.
• Een aantrekkelijk
salaris
Kortingen op mooie merken
Reiskostenvergoeding

Interesse?

Ben jij de IT Servicedesk Medewerker die wij zoeken? Solliciteer dan direct en word onderdeel van ons enthousiaste team!


Michel Krijgsman

Talent Acquisition Specialist

Waarom Teleperformance?

Sollicitatieproces

Sollicitatie

Zie je hier een interessante staffunctie, druk dan op de knop ‘direct solliciteren’ om jouw sollicitatie te sturen.

01

Pre-screening

De recruiters bekijken jouw CV of Linkedin profiel. Als zij in jouw profiel een match zien met Teleperformance, dan nemen ze telefonisch contact op om jouw motivatie te bespreken.

02

Interview met corporate recruiter

Een Teleperformance-recruiter bespreekt (digitaal of persoonlijk) jouw motivatie, vaardigheden en werkervaring met je.

 

03

Gesprek hiring manager

Leer jouw toekomstige manager kennen in een persoonlijk gesprek. Soms krijg je in plaats daarvan een assessment.

 

04

Referentiecheck

Natuurlijk doen we nog even een korte referentie-check. Dit is de laatste stap van de sollicitatieprocedure.

 

05

Contract ondertekenen

De voorgaande stappen goed doorlopen? Dan doen wij jou een aanbod dat je niet kunt weerstaan.

06