‘Altijd in voor plezier en events’

Wil je jezelf ontwikkelen en veel nieuwe dingen leren? Bij Teleperformance krijg je alle ruimte om nieuwe dingen te leren. Binnen het Ziggo Customer Care team leiden we je zo goed mogelijk op om een volgende stap te kunnen zetten.

Die volgende stap zet je door verschillende trainingen te volgen. Om je een idee te geven wat deze trainingen inhouden, spraken we met Mark Cimmermans. Hij is teammanager bij “Nesting” en vertelt je meer over de trainingen binnen het team van Ziggo Customer Care.

Nieuwe mensen begeleiden van A tot Z

Als Teammanager bij de nesting is Mark verantwoordelijk voor het begeleiden van nieuwe medewerkers. Deze medewerkers hebben net de eerste trainingen afgerond en worden nu klaargestoomd voor het klantcontact.

“Al mijn werkzaamheden zijn gelinkt aan het begeleiden van coachen van onze nieuwe collega’s.”

Zijn carrière bij Teleperformance begon in 2015 op de afdeling waar hij nu leiding aan geeft. Destijds was hij werkzaam als medewerker op de UPC afdeling. Al snel kwam Mark er achter dat hij door wilde groeien en heeft het JUMP traject gevolgd.

Tijdens dit traject krijg je een mentor toegewezen en volg je verschillende trainingen. Je mentor en teamleider begeleiden je bij dit proces en helpen je bij het nastreven van je doelen. Na het JUMP traject kon Mark beginnen met zijn baan als teammanager.

Persoonlijke ontwikkeling is ontzettend belangrijk

Om je te blijven ontwikkelen zijn er verschillende trainingen beschikbaar. Zo ook op het online platform van Teleperformance waar je verschillende E-learnings kunt vinden. Ook worden er fysiek trainingen gegeven die je helpen om je dagelijkse werkzaamheden te verbeteren. Deze trainingen zijn 1-op-1 of in groepsverband.

Tijdens deze trainingen krijg je een aantal doelstellingen en praktijkopdrachten mee. Samen met anderen ga je de interactie aan en leer je van elkaar. De gesprekken met je collega’s zijn van grote toegevoegde waarde. Want die gesprekken maken de trainingen juist zo leuk. Op deze trainingen leer je jouw collega’s beter kennen en ontstaat er een hecht teamgevoel.

Er is een groot aanbod aan verschillende trainingen. Zo heb je een ruime keuze aan eigenschappen waarin je jezelf wilt verbeteren. Je persoonlijke ontwikkeling vinden wij namelijk ontzettend belangrijk.

Doorgroeimogelijkheden

Voor mensen die willen groeien in hun carrière, is Teleperformance de perfecte werkgever. Binnen Teleperformance krijg je alle ruimte om te groeien. Meer dan 70% van de vacatures worden intern opgevuld. Je hebt dus meer dan voldoende mogelijkheden om te kunnen groeien. Dit ondervond ook Mark.

“Bij Teleperformance heb je goede doorgroeimogelijkheden. Iedereen krijgt hier een kans, maar je moet hem wel zelf grijpen”.

De leidinggevenden zorgen ervoor dat je de juiste ondersteuning krijgt. Het is aan hen de taak om jou en je collega’s zo goed mogelijk daarin te begeleiden. Je staat nooit in stil in je ontwikkeling en profiteert in je verdere carrière van alle dingen die je geleerd hebt.

Aan de slag als Customer service specialist

Voor de mensen die aan de slag willen gaan als customer service specialist bij Teleperformance, heeft Mark nog een aantal tips. “Ga aan de slag en omarm het project! Geen enkele dag, sterker nog, geen enkele situatie is hetzelfde”. En dat is wat ook andere collega’s van Mark beamen. Ook zij geven aan dat het een goed gevoel geeft om de beste oplossing voor de klant te vinden. Je zorgt er altijd voor dat de klant het telefoongesprek met een tevreden gevoel verlaat.

Je kijkt namelijk niet alleen naar het probleem, maar probeert het hele plaatje te schetsen. Geen enkele situatie is hetzelfde en je speelt in op de behoeftes die iemand heeft. Het is heel vervelend als het internet het niet doet, als je deel moet nemen aan een digitale meeting.

Vaak is de oplossing dichtbij en kun je de klant snel tevreden stellen. Dat maakt de afdeling van Ziggo Customer Care een heel leuk project!

Wij werken o.a. voor:

Wat zijn je doorgroeimogelijkheden?