Onze opdrachtgevers willen via alle belangrijke kanalen klantenservice leveren. Daarom worden telefonische dienstverlening en service per e-mail steeds vaker uitgebreid met chatkanalen. Facebook Messenger en WhatsApp zijn hier populaire platformen voor, maar er zijn ook heel wat websites die een onafhankelijke chatfunctie installeren.
Zo’n chatgesprek verloopt grotendeels geautomatiseerd want klanten praten met een chatbot. En die chatbot wordt ‘gevoed’ met informatie.
Als conversationdesigner zorg jij ervoor dat de chatbot vloeiende gesprekken voert. Je werkt met gespecialiseerde software en spart regelmatig met de data-analisten en de databankspecialisten.
Bekijk vacaturesAls conversationdesigner heb je allerlei vaardigheden nodig.
Met die unieke combinatie van talent en kennis word je niet geboren. Enige ervaring, opgedaan tijdens je opleiding of een vorige werkervaring, weten we daarom te waarderen.
Als het gaat om communicatie met klanten, is Teleperformance een grote speler. Met vestigingen in bijna 80 landen verzorgen wij het klantcontact voor bekende merken. Om onze reputatie hoog te houden, zetten we de schouders er flink onder. Gelukkig wordt je inzet beloond en zijn de doorgroeimogelijkheden dan ook talrijk aanwezig.
Als je bij Teleperformance komt te werken, kun je rekenen op uitstekende arbeidsvoorwaarden. Koppel dat aan de informele sfeer, interessante collega’s en de hippe kantoren, en je hebt de ideale balans tussen professionele uitdaging en persoonlijke groei.
Over onsTeleperformance maakt een stormachtige groei door. Daarom zijn wij constant op zoek naar gemotiveerde, enthousiaste medewerkers, variërend van contactcenteragenten tot specialisten als conversationdesigners. Wij ondersteunen jou in je ambities en moedigen je aan jouw vaardigheden te ontplooien. Wie aantoont zijn of haar werk compleet te beheersen, is wat ons betreft geschikt voor een stapje hogerop. Bekijk ook eens onze staffuncties.